cireasa iuno

Iuno Events

Servicii complete de organizare
si planificare a evenimentelor

Nunta | Botez | Aniversare

 Oferta Speciala Eurolife

Servicii

IUNO Events este o agentie full-services cu o experienta de peste 20 ani in domeniul evenimentelor private si corporate, ce ofera servicii complete de planificare si organizare pentru premium private parties.  Serviciile noastre sunt tailor-made pentru a se potrivi personalitatii, stilului si viziunii fiecarui cuplu sau client.

Event Planner

In calitate de Event Planner, va vom reprezenta in organizarea evenimentului vostru. De ce Iuno Events?

  • experienta de peste 20 de ani in organizarea de evenimente
  • sfaturi potrivite pentru tine in functie de preferinte si buget
  • iti vom face propuneri variate din care sa alegeti dupa bunul plac
  • suntem la curent cu tot ce este nou in domeniul evenimentelor (locatii, servicii, trendul cromatic, decoratiunile, artistii, entertainmentul). 

Inainte de Eveniment

Pana la data evenimentului vostru, sigur veti gasi util serviciul de consiliere si organizare, ce implica:

  • sfaturi privind alegerea locatiei (implicit stabilirea variantei finale a meniului la degustare)
  • propuneri/sfaturi pentru alegerea artistilor, contractarea si stabilirea momentelor de entertainment
  • concept / tematica, pentru intregul eveniment sau doar pentru anumite momente
  • programul efectiv al evenimentului;
  • stabilirea detaliilor organizatorice cu toti furnizorii implicati;

In Timpul Evenimentului

Vom fi prezenti la fata locului pe parcursul intregului eveniment, pentru:

  • coordonarea si supravegherea furnizorilor implicati in eveniment;

  • pregatirea/decorarea salii de eveniment, tinand cont de detaliile furnizorilor agreati;
  • finisarea set-up-ului locatiei alese (schita sala, asezare la mese etc);
  • a asigura respectarea programului (acel “perfect match” intre locatie si artistii implicati). 

Avantaje

Un eveniment perfect este rezultatul colaborarii dintre tine, echipele implicate in eveniment si event plannerul; acesta fiind precum “dirijorul” care conduce intreaga “orchestra” ce alcatuieste organizarea unui eveniment deosebit. Iata cateva motive pentru care este bine sa angajezi un organizator de evenimente

Mai Eficient

Chiar daca un organizator va percepe un anumit comision, este foarte probabil ca la final, cand trageti linie, sa constatati ca ati facut o economie.

Pentru cei ce cunosc aceasta industrie, este mult mai usor sa aleaga furnizorii in functie de preferintele voastre. In plus, sfaturile de tipul “tips and tricks” in alegerea elementelor ce alcatuiesc evenimentul, vor eficientiza cu mult costurile.

Pentru achizitionarea fiecarui serviciu in parte trebuie sa cercetati, sa trimiteti cereri de oferte prin telefon-mail, sa aflati toate detaliile si sa negociati acolo unde este cazul;

Daca optati pentru un event planner, acesta va aduce in atentie toate ofertele, comparand cu plusuri si minusuri, iar voua va ramane doar sa alegeti varianta cea mai potrivita pentru voi!

Mai Usor

Atunci cand vine vorba de evenimente, noi ne ocupam de organizare pentru ca voi sa va puteti distra. 

Scenariile in care organizatorul isi face de cap, se distreaza si reuseste sa fie peste tot la momentul potrivit sunt valabile doar in filmele americane. E adevarat, pe parcursul unui eveniment exista momente mai aglomerate si momente mai lejere, insa trebuie sa ai experienta necesara sa stii cand trebuie sa fii cu ochii in patru anticipand orice detaliu si cand poti sa respiri. Asadar, vine ziua mult asteptata, deci… distrati-va, traiti la maxim fiecare moment, bucurati-va alaturi de persoanele dragi, de invitatii prezenti si lasati toata treaba pe mana unui profesionist! …Pentru ca meritati! 😊

Mai Relaxat

Event plannerul supravegheaza si coordoneaza derularea evenimentului conform desfasuratorului pe care l-ati agreat, face platile in numele vostru daca este cazul, rezolva mici / mari situatii care se ivesc. 

Respectarea timing-ului la un eveniment este intr-adevar o provocare, pentru ca fiecare moment artistic/de entertainment va iesi impecabil numai daca se intampla la momentul potrivit, care trebuie stabilit principial dinainte , dar adaptat 100% la fata locului, in functie de reactia invitatilor vostrii. Altfel spus, e bine ca postul de organizator sa ramana in mainile profesionistului , a carui principala atributie este sa se asigure ca un eveniment unic decurge perfect.

Review-uri

Dragos si Paula

„Noi, ca miri, am fost foarte relaxati (dupa dans :D) si ne-am distrat extraordinar. Ne-am bucurat mult cand am vazut ca lumea era foarte incantata, au dansat cu noi in continuu si s-au simtit bine. 

 tuturor, inclusiv parintilor si persoanelor mai in varsta, le-a placut band-ul propus de catre voi, care au facut un super show si i-au facut pe toti sa se simta tineri. Ne-a placut de Iuno Dance, de fapt ne placea dinainte, insa alaturi de voi am reusit sa trecem de tracul primului dans si toti invitatii nostri s-au bucurat sa va vada si sa va admire. Ne-a placut cantareata de muzica populara, care a stiut sa ii bucure si pe olteni si pe moldoveni si a fost fara cusur. De asemenea, DJ Emi a fost exact pe gustul nostru si al invitatilor, a ales exact melodiile care ne plac si a creat un show pe cinste… caci asa am simtit noi ca a fost toata seara. Insa, fara voi, Iuno Evenimente, toate aceste lucruri nu s-ar fi imbinat perfect, asa cum s-a intamplat. Va suntem pe deplin recunoscatori si va multumim pentru ca ne-ati oferit nunta visurilor noastre. Ne bucuram ca am reusit sa ii facem pe invitati sa se simta speciali. Ceea ce am obtinut este de nepretuit si ne vom aminti toata viata noastra. Va multumim din toata inima pentru tot.”

Lacramioara

Multumim din suflet, tuturor celor care au ales, sa fie alaturi de noi, intr-unul din cele mai importante momente din viata noastra!❤

Multumim cu recunostinta si admiratie, intregii echipe IUNO pentru prestatie si frumoasele momente artistice!❤

suflet, Silviu Popa pentru complicitate!😉

Va multumesc din inima, tuturor!❤
Cu pretuire,
Lacramioara, mama acestor copii minunati!🙏

Elena & Alex Buldan

Felicitări pentru tot ce faceti!!
A fost o seară de neuitat, invitatii au fost încântați de tot conceptul si de toate momentele oferite! Toul a fost cu mult peste așteptările noastre,a fost extraordinar, suntem fericiți că am avut ocazia sa va cunoastem si sa colaboram.

pentru tot ceea ce faceti si cu siguranta vom mai dorii sa colaboram si va vom recomanda!!
Multumim pentru cea mai frumoasă seara si petrecere din viata noastra!

Stefania & Alin

wedding 2015

Dragii noștri dragi,

Mulțumim pentru tot ce ati făcut pentru noi la eveniment si înaintea lui!!! Sunteți minunați si efervescenți si imi pare așa de bine ca am lucrat împreuna… 

 de 100 de ori mai bine decât ne imaginam, in mare parte pentru ca ati fost acolo.

Oferta

Te poti bucura de toate avantajele unui event planner, atat inainte de eveniment, cat si in timpul acestuia beneficiind de un discount de 15% prin intermediul parteneriatului cu Eurolife.

OFERTA Iuno Events
– Pachet Complet Organizare NUNTA: onorariu: 2.500 euro (-15% prin codul EUROLIFE15)
– Pachet Complet Organizare BOTEZ: onorariu: 1.500 euro (-15% prin codul EUROLIFE15)

– Oferta de pret face parte dintr-un pachet standard, dar cum ne dorim ca fiecare eveniment sa fie unic, te invitam sa stabilim o intalnire pentru a ne cunoaste;
– Onorariul de mai sus se confirma in functie de disponibilitatea agentiei;
– Termenul de la semnarea contractului pana la eveniment, trebuie sa fie de maxim 12 luni;

– Rezervarea datei in calendar se face doar dupa plata avansului, reprezentand minim 30% din valoarea totala a contractului;
– Partea de accomodations intra in sarcina beneficiarului (protocol, cheltuieli de transport, cazare daca situatia o impune si evenimentul se desfasoara in provincie);
– Preturile de mai sus sunt exprimate in euro si sunt nete. 

Contacteaza-ne Acum

IUNO EVENTS – Str. Stefan cel Mare 224, Sector 2, Bucuresti

 +40.731.033.697   |  contact@iuno.ro